У всьому Києві не знайдеться професійних майстрів з ремонту кондиціонерів Ballu. Тому ми, дбаючи про своїх клієнтів, до програми навчання своїх майстрів додали кондиціонери марки Ballu. Тепер вам не доведеться довірятися некваліфікованому майстру, який ніколи не мав справи з ремонтом техніки від виробника. До вас приїде професіонал, який знає, що зламалося і як це полагодити!
Так-так, ми не опечаталися. Майстер приїде до вас. Ми не можемо змусити наших клієнтів возити через все місто важкі кондиціонери, та й їхнє підключення-відключення пов'язане з певними ризиками. Тому майстер сам приїде до вас і на місці зробить ремонт.
Тепер потрібно сказати про наші ціни, якість ремонту та сервіс. Для нас важливий кожен клієнт, тому ми кожному пропонуємо:
• Невисока ціна на ремонт кондиціонерів Ballu у Києві;
• Оперативність;
• Якісний та довговічний ремонт, в якому ми впевнені настільки, що готові дати цілий рік гарантії;
• Відмінний сервіс. Забудьте про неголені і дихають перегаром майстри. Наші спеціалісти завжди відповідають високому статусу нашої компанії і ніколи не завдадуть вам жодних незручностей!
Також, ми висловлюємо свою турботу про клієнтів тим, що майстер при ремонті не тільки робить ремонт, але й пояснює вам, що стало причиною поломки і як уникнути її надалі. Як правило, після відвідування нашого майстра власники кондиціонерів набагато рідше стикаються з їхніми поломками саме за рахунок того, що знають, як правильно експлуатувати ці апарати.
Наші переваги
Гарантія 100%
Гарантія — це наша страховка відремонтованої техніки. Гарантія покриває всі несправності, які можуть статися з відремонтованим обладнанням упродовж встановленого періоду.
Терміновий ремонт
У 80% ситуацій ремонт та діагностика виконуються протягом 1 години у вашому присутності.
20% випадків - складніші несправності, ремонт яких займе більше часу.
Наявність запчастин
Ми зможемо дістати практично будь-які деталі для ремонту. Використовуються лише фірмові, надійні запчастини.
Абсолютний контроль якості
Ми постійно контролюємо якість ремонту наших майстрів. Якщо вам щось не сподобалося — скаржтеся, вживемо термінових заходів. У будь-якій ситуації можна написати до відділу якості.